środa, 27 maja 2015

Jagody z koprem, czyli Dzień Matki z osobistymi przepisami Krysi




Jagody z koprem i sałatka warzywna na słodko




Prezenty od Krysi na Dzień Matki: 3 laurki, spisany wywiad z mamą, dwie własnoręcznie wykonane flagi, książka osobiście narysowana - historia o Warsie i Sawie, kwiaty zerwane przed blokiem i jedzenie.

Krysia przygotowała przekąskę z rzodkiewki, sałaty, pomidora, kopru i pietruszki.


- Jest bardzo słodka - powiedziała - specjalnie dałam dużo cukru. Będę patrzyła, jak wszystko zjadasz.






 
Serce mi stanęło, ale czego się nie robi dla kochanej dziewczynki, zjadłam wszystko. Naprawdę słodkie było. Ale kto powiedział, że sałatka warzywna nie powinna mieć kilku łyżek cukru?

Dodatkowo moja Perełka przygotowała deser z zamrożonych jagód z pokruszoną czekoladą i koprem.

- Polałam to wodą, żeby ten gruz na jagodach się trochę stopił. Wodę też musisz zjeść - oznajmiła zadowolona i w radosnym oczekiwaniu przyglądała się jak zajadam.

Za rok kolejny Dzień Matki. Ciekawe, co będzie - makrela z landrynkami? Bita śmietana z kiełbaską? Nie mogę się doczekać Emotikon smile

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz